Testar blogg-app

Tjosan!! Tiden går fort när man har fullt upp. Hänt massor sen sist skulle jag tro. Min fina bil har blivit trasig och lagad, uthämtad idag men får nog åka tillbaka imorgon då ratten fortfarande är sne.

Har bokat en tur till Rom med min N då han fyller 30, skall bli najs.

Har varit hos tandläkaren och lagat 7 hål på mindre än 24h. Nu vill jag verkligen inte dit på iaf 1 år. Lite jobbigt det där med hål i tänderna då man skäms för att berätta om hur många hål man har. Sanningen är den att jag har dålig kvallite på tänderna och 6 av hålen är gamla lagningar som gått sönder. Sköter mina tänder fruktansvärt bra med tandtråd, munskölj, tuggummi och lång och noga tandborstning. Tror skämsstämpeln kommer från den tiden då det var fattiga och lägre stående som hade dåliga eller inga tänder. Jag var iaf sjukt stolt över mig själv igår, nästan tårögd av glädje för att ja klarat av det.

Idag var jag ute och red med Julia igen på hennes underbara stora beiga häst shackis:) börjar återfå mitt självförtroende på hästryggen igen och det är sjukt kul. Tack för att jag får hänga med:)

Det var nog allt för nu.
Kram kram

Kommentera här: